SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk

  • masa pelepasan:2024-05-14 08:47:25
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:392
  • Penerangan pantas:

    Sanbaoyan,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia

Kandungan artikel

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

SanbaoyanKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

GarlandSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Perkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa


SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk



Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection,SanbaoyanModel pengubah jenis kering kuasa, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route,SanbaoyanPengubah 200 KVA minyak terjun, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Biaya tenagaKilang pengubah kuasa

Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Selepas memegang bolt longgar,SanbaoyanParameter 1000 KVA pengubah minyak yang ditenggelamkan, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.


SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Projek analisisDalam medan elektrik angin ke yoke, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, penampilan bahagian yang mengisolasi diantara angin dan tong besi sepatutnya sama dengan pesawat melintang tengah angin ke pengisihan tong besi sebanyak yang mungkin, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

Minyak pengubah yang tidak digunakan yang sesuai dengan piawai baru patut dipilih untuk penggantian minyak pengubah minyak. Selain itu minyak dengan dasar yang sama, tanda yang sama dan jenis aditif yang sama dijangka mempunyai kesan yang lebih kuat. Karakteristik minyak tidak boleh lebih rendah daripada minyak dalam peralatan mekanik. Apabila minyak baru yang tersisa kurang dari %, umumnya tiada masalah. Bagaimanapun, jika terdapat jumlah besar minyak yang tersisa, analisis kromatografik minyak dan ujian tekanan akan dilakukan sebelum jenis minyak untuk memastikan tiada noda minyak, melaksanakan precipitation, dan nilai asid dan kehilangan dielektrik tidak boleh melebihi minyak dalam mesin dan peralatan.

Menghindarkan penuaan dan kerosakan pengubah kuasa pengisihan inti besi: penuaan pengisihan inti besi atau kerosakan lengan tahan air yang memegang bolt jangkar akan menyebabkan vortex besar inti besi, ia tidak perlu diam.

Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

LanakaMaklumat produk lain
  • MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

    MessinaPlatform jenis lifting platformCara meningkatkan kecekapan pengeluaran

  • MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

    MessinaResidential use of indoor elevators in duplex buildingsBercakap mengenai penyerapan sinar

  • LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

    LiwondeMinyak Transformer ditenggelamkanIndustri ini menghadapi peluang pembangunan

  • IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

    IsilemurinoPlatform angkat kecil hidraulikKekacauan pasaran membimbangkan

  • IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

    IsilemurinoJembatan pengangkutanMengisi bahan untuk industri

  • ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

    ZoryJembatan boarding mudahApakah langkah berjaga-jaga untuk operasi

  • ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

    ZoryPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbitApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan be

  • ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

    ZoryScrew jenis lif rumah tanggaCiri-ciri produk

  • segera:Peringatan: Maklumat SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk memberi anda SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk. SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SanbaoyanPenukar jenis kering 500kWArahan pengenalan dan pemasangan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!